HTML

Imi tudja

Az egész azzal kezdődött, hogy plötty lettem. Nem kövér, nem túlsúlyos, hanem egyelőre csak plötty, akinek a felkarján az izom helyén integetőháj kezdett növekedni. Mikor több hónap után rájöttem, hogy a bajom magától nem múlik, nagy elhatározásra jutottam. De mi köze ehhez Iminek?

Friss topikok

  • Éva Károlyné Tömösközi: Kedves Bea! Mindig örömmel tölt el,amikor újabb gyöngyszemét olvashatom edzésed alakulásának.Továb... (2013.10.07. 14:03) Kicsi vagyok én, majd megnövök én...
  • Judit Pető: Nagyon várom már a folytatást !!!Bizom benne siker és habyend lesz a vége!!De igen Imi tudja!! (2013.08.26. 16:27) Imi színre lép

Címkék

(Borsodi Áginak és Dér Juditnak ajánlva)

Örömmel jelentem, van egy izomszerű kinövésem. Egyik este vettem észre a tükörben a bal karomon. Onnan gondoltam, hogy ez most nem daganat, hogy a másik karomon is felfedeztem egy hasonlót, és ennyire szimmetrikusan nem lehetek rákos. (Vagy mégis?)
Vártam két napot, nem múlt el, és Imi is megerősített, hogy ez bizony az, aminek látszik, úgyhogy most rettentően örülök. Két db tartósnak bizonyuló izomkezdeményem van. Mindez cirka három hetes edzés után. Mi lesz így belőlem? A férjem szerint remek bevásárló háziasszony, aki végre maga is fel tudja cipelni a két karton ásványvizet a másodikra. Szóval a férjem is boldog a szatyoremelő-izomkezdemények láttán, és  innentől eltökélt híve lett az én testépítő projektemnek.

Most, hogy már három hete aktív tagja vagyok egy edzőteremnek, eljött az ideje, hogy bemutassam új barátaimat. Valamennyit a közös izzadás közben ismertem meg. Itt van elsőként Botos Jeti. Ő a taposógép után azonnal magához ragad egy fémrudat, amit elképesztő elánnal pörget a feje fölött, maga előtt, háta mögött stb. és időnként a rúddal valaki felé bök, kb. úgy mint amikor Voldemort megsemmisítő csapást mér varázspálcájával Harry Potterre. Én ilyenkor még általában a bemelegítő biciklizést végzem a közelében. Ez azért veszélyes, mert sosem tudom, lenne-e elég időm leugrani, ha a pörgetésnél elszabadulna a rúd, másrészt amikor varázslásra készül, általában én vagyok a célpont. Ilyenkor le szoktam hajolni, úgy teszek, mint aki a pedált igazítja, de valójában rettegek, hogy vagy a botja, vagy a varázsereje elsöpör. Azt hiszem, this is the beginning of a beautiful friendship.

A Szolgálunk és Védünk csapat több fős, ők képezik az edzőterem ellenzéki frakcióját, remekül lehet velük szidni a rendszert és ha az ember dühös, akkor ugye könnyebben emelget: Nemzeti Együttműködés Rendszere? - nesze neked, Visszamenőleges Törvénykezés? - majd adok én, Szolgálati Nyugdíjrendszer Átalakítása? - még 20 kilót rá, Létszám Felduzzasztása Alkalmatlanokkal? - hogy az a jó k...a .... Hiába no, remek fickók, csípem őket.

Lánnyal, akit a férje küldött, az öltözőben ismerkedtem meg. Az egyik keze be volt kötve, alig tudta mozdítani, az öltözködés is nehezére esett. ,,Műteni fogják" - közölte. A férje azt mondta neki, hogy kövér (pedig nem) és csináljon magával valamit. És a Lány, akit a férje küldött rendszeresen lejár az edzőterembe, fut, teker, izzad, miközben minden mozdulatnál látszik a fájdalom az arcán. Nagyon szívesen elbeszélgetnék a férjével, csak nem hiszem, hogy megértené, mi a problémám.

Nyögve-Nyomó angolul és spanyolul is beszél. Ugyenezeken a nyelveken tud nyögve nyomni. Magyarul nem. A nyögve nyomást nagyon hangosan csinálja, frászt lehet kapni tőle. Nála az izmok és a hangképző szervek valamilyen összeköttetésben lehetnek: ahogy mozdul a karja, nyílik a szája. Szerintem Pataky Attila föl tudná fedezni benne az ufót.

A Láblengetős Nő elképesztő gyakorlatokat képes véghez vinni. Leül, fölmászik, ráfekszik valamelyik gépre és csinál egy olyat, amiről egyáltalán nem gondolnám, hogy azt azzal a géppel kellene vagy lehetne csinálni. Bármiről képes láblengetős gyakorlatokat végezni, a legmasszívabb szerkezeteken is úgy leng ide-oda, mintha egy szellő hintáztatná egy ágon, egy szép hosszú ágon, föl.... le...

Az Önbizalomhiányos Megfigyelő megfigyel és eközben mindvégig önbizalomhiányos. Mivel ő figyeli a többieket, abból az alapvetésből indul ki, hogy őt meg a többiek figyelik, s ez így önmagában is frusztráló, pláne ha figyelembe vesszük, hogy önbizalomhiányos, ami miatt úgy gondolja, hogy rajta mások szépet és jót nem láthatnak. Az Önbizalomhiányos Megfigyelő én magam volnék, és a számos új barát mellett most az a legfontosabb, hogy megbarátkozzam végre magammal.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://imitudja.blog.hu/api/trackback/id/tr305506374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása